stiri rock

MANOWAR – primul preview de pe albumul ce va avea premiera la Ost Fest

MANOWAR –  primul preview de pe albumul ce va avea premiera la Ost Fest

Pentru a veni in intampinarea fanilor ce asteapta noul album, a carui premiera va fi celebrata in Romania, pe scena Ost Fest, MANOWAR a oferit un prim preview. Melodia se numeste “El Gringo” si va fi inclusa pe noul materialul discografic.

Doar astazi si maine (24 si 25 martie) se mai pot achizitiona bilete sau abonamente la Ost Fest, cu 15% reducere, din toata reteaua BILETOO! Punctele de vanzare se gasesc la Unirea Shopping Center (parter, intrarea de langa McDonald’s), Magazinele Flanco, Librariile Adevarul, Magazinele Diverta, Victoria, Muzica, Sala Palatului, Libraria Eminescu, Palatul National al Copiilor, Statia de Metrou Unirii 1. Cei care doresc sa comande online o pot face pe BILETOO.ro.  Categoriile care fac obiectul promotiei sunt: FIRE CIRCLE, GOLDEN CIRCLE si GAZON. Primele de 5000 de persoane care intră în posesia unui bilet pentru data de 16 iunie sau a unui abonament pentru întregul festival vor primi gratis noul album MANOWAR in format digital.

Pe 12 martie un grup de fani si reprezentanti media au fost invitati la o sesiune de pre-listening a viitorului album MANOWAR, urmat de un tur de prezentare al Wisseloord Studios din Olanda, locul unde albumul va fi mixat si masterizat.

Basistul MANOWAR, Joey DeMaio, alaturi de Ronald Prent (inginer mixaj) si Darcy Proper (inginer masterizare), laureat al premiului Grammy, au oferit informatii despre productia unui album si despre cerintele specifice care apar atunci cand este vorba de o trupa renumita la nivel mondial pentru sunetul mai puternic decat al oricarei alte formatii, insa intotdeauna clar si nedistorsionat.

Pentru noi a fost important ca fanii sa fie cei dintai care aud noile piese. Totul este pentru ei, la urma urmei” a explicat Joey DeMaio. El a mai spus ca povestea ce sta in spatele melodiei “El Gringo” nu poate fi inca dezvaluita, din cauza unor clauze de confidentialitate, dar a mentionat cuvantul “film”, cand melodia s-a incheiat.

Sansa mi-a permis sa fiu printre cei care au avut parte de un prim contact nemijlocit cu “El Gringo” si cu alte cateva piese “brute”, inca nefinalizate, dar din care razbate clar forta si vitalitatea de care trupa este animata dupa 30 de ani de cariera. Am simtit tavalugul heavy-metal si chemarea la unitate a trupei, am reintalnit latura plina de dramatism si suspans a muzicii Manowar, iar claritatea vocii lui Eric Adams mi-a dat fiori.  M-a urmarit multa vreme vocea patrunzatoare a solistului si una dintre piese, despre care cred ca are potentialul unui nou “salut-simbol,” precum “Hail And Kill”. Iar acum stiu ca din punctul acesta nu se poate merge decat pe calea pe care chiar Joey DeMaio o indica recent: “mai mult, din toate si bineinteles...mai tare

Si celelate persoane, care s-au familiarizat auditiv cu piesele, in cursul unei sesiuni de listening ce a avut loc la studiourile Wisseloord (Olanda), au perceput experienta drept una extrem de percutanta si variata: “Am fost “izbiti” de un tempo sustinut si rasunator, cu parti vocale absolut impresionante si bineinteles de un sound masiv”, a spus unul dintre participanti. In studio au fost prezenti fani din mai multe tari in care MANOWAR se bucura de sustinere puternica. Ei fac parte din “The Circle”, un grup de voluntari afiliat formaţiei, ce contribuie la promovarea acesteia.

MANOWAR revine in Romania, pe 16 iunie, in calitate de headliner al celei de a doua zile din cadrul Ost Fest. Concertul pe care MANOWAR il va sustine pe scena Ost Fest se va individualiza prin faptul ca va reprezenta premiera mondiala a noului album. Set-list-ul va cuprinde de la  imnuri bine cunoscute, unele dintre ele chiar de pe albumul “Warriors Of The World”, de la a carui lansare se implinesc 10 ani, la melodii de pe noul material discografic.

Programul complet al Ost Fest, ce va avea loc in perioada 15-17 iunie 2012 la Romexpo Bucuresti este urmatorul:

15 iunie: Motley Crue, Dimmu Borgir, OverKill

16 iunie: Manowar, Europe, Trooper; HollyHell

17 iunie: Motorhead,  Megadeth, W.A.S.P., Lake Of Tears

Ost Fest este organizat de Project Events, in colaborare cu Cavalleria Events. Eveniment prezentat de Rock FM

MAI MULTE DESPRE Manowar
Posted by Ruxia Sandru, at 19:04 |  March 24, 2012  | 1 Comentarii  | 3606 Vizualizari « INAPOI

Comenteaza la: MANOWAR – primul preview de pe albumul ce va avea premiera la Ost Fest

• Oricit de fan as fi si orict de mult as astepta acest album, ce aud nu ma duce in Valhala. Din contra. Dar pina nu auzim tot nu dam cu parul. Sper doar ca Manowar nu au mai petrecut inca 5 ani lucrind la un album mediocru.

1. Posted by CiumaNeagra | 24 Martie 2012 20:47