concerte

Festivalul international SAMROCK: intre critica si adevar

TRUPE: Implant Pentru Refuz, Kumm, Psycho Symphony

Cum nimeni din cadrul redactiei Metalfan nu a putut participa la editia din acest an a festivalului satmarean SamRock, Florin Oprea, redactor al ziarului Informatia Zilei ne-a trimis impresiile sale asupra evenimentului.

Concert CARGO de zile mari, in rest... mai nimic de amintit. Dupa cum v-am mai anuntat, in perioada 15-16 mai s-a desfasurat a 8-a editie a Festivalului International SAMROCK la Satu Mare, la teatrul de vara din incinta Casei de Cultura G.M. Zamfirescu.

In 15 mai, incepind cu orele 18, au concertat trupele Str 8 UP, Rollscream, 69, Legion, Thamiras, Kaska, Midnight Express, KO, Zdob si Zdub, urmind si o vizionare a operei rock “Haron”. De asemenea in 16 mai au sustinut recitaluri Adekvat, In Extensso, Psycho Symphony, Camelot, Implant pentru refuz, Kumm, Night Loosers si Cargo. Prezenta la festival? A fost dominata in special de tineri de 16-18 ani. Fata lor spunea de la o posta ca nu au nimic in comun cu feeling-ul adevarat al muzicii rock. Se vedea clar ca au venit acolo sa sara si sa dea din cap, chiar daca habar nu aveau ce se intimpla cu adevarat, sau la ce festival se afla. Nu le putem reprosa nimic pentru ca in afara de Cargo, Night Loosers, nu prea putem spune ca a impresionat cu ceva vreo trupa. Legat de Zdob si Zbud, au tinut-o cu trompetele si cu stilul lor comunisto-moldovenesc toata seara din 15 mai. Un fapt deloc surprinzator pentru cultura slaba muzicala romaneasca a fost prezenta impresionant de mare a publicului la concertul trupei. Surpriza festivalului a constituit-o trupa K.O., care a concertat inaintea celor de la Zdob si Zdub. A fost deosebit de gustat stilul hard-rock la baietilor care au electrizat sala si prin cover-uri (e imposibil de a nu aminti aici “Whola lotta Rossie” de la AC/DC).

Restul trupelor? Grohaituri si alte chestii care nu au nici in as nici in mineca nu rock-ul adevarat. Cargo a mai salvat ce s-a putut din acest festival, sustinind un concert de zile mari, cu un Barar si un Igrisan in forma. Din spatele scenei, cei doi pareau cam egoisti si infumurati pentru ca au dat din miini la intentia ziaristilor legat de interviuri si autografe. Totusi, nu putem sa le reprosam nimic de concert pentru ca a fost de nota 10. Sonorizarea? La fel, nota 10. In afara faptul ca ambulanta a intervenit de citeva ori pentru a duce niste rockeri prea entuziasmati la dezalcoolizare, totul a iesit conform asteptarilor. Fane Boca - organizatorul festivalului - care totusi are un renume incepind din ‘90 incoace, s-a declarat multumit. Noi asteptam mai mult de la SAMROCK la editia viitoare.

Florian Oprea (Informatia Zilei - Satu Mare)

Autor:
Vezi galeriile trupelor: Implant Pentru Refuz, Kumm, Psycho Symphony

Data concert:  May 15, 2004  | 2 Comentarii  | 7498 Vizualizari « INAPOI

Comenteaza la: Festivalul international SAMROCK: intre critica si adevar

• am dat din greseala pe pagina asta... sunt satmareanca si am participat la acest festival... nu stiu exact daca acum 2 ani a fost ,dar tin minte,pentru ca Zdob si Zdub au facut un show extraordinar! nu sunt absolut deloc de-acord cu ce spuneti dumneavoastra mai sus..sau ma rog...cu ce ati publicat. Intr-adevar,am si eu 20 de ani,dar cine poate sa ma judece pe mine si sa afirme ca nu simt rock-ul?! La concertul Zdob si Zdub au fost si parintii mei si o gramada de alti satmareni, trimiteti-mi un mail si va trimit eu o minifilmare cu concertul zdob si zdub de acolo. Stateam ca franzelele! teatrul de vara a fost plin de satmareni care se dezlantuaiu pe ritmurile lor. ce prostie! mai bine nici n-as fi citit stil comunisto-moldovenesc...vai de ziaristu ala si cultura lui muzicala! un extraordinar show au facut si cei de la Ko ,night loosers si kumm. pe ei i-am prins si eu. ...adolescenta care nu avea nimic in comun cu feelingul rockului.

1. Posted by Flavia | 28 Iulie 2007 17:19
  • am dat antamplator peste pagina asta

2. Posted by NAE DAN | 29 Decembrie 2007 07:33